Bebeginehasret Kizlar bebek pozisyon aldigi icin 1 hafta oncesinde doktorum erken dogum riskin var demisti ama.hic sancim yoktu o yuzden kontrol altinda gittigi yere kadar götürmeye karar verdik. 7 nisan gunu sanci kasılma gibi hiç belirtim yoktu ama aksam 9 gibi uyuyakalmisim 2 saat sonra bir uyandim hafif adet agrisi gibi agrim var esimi aradm.geldi hemen gittik nst de siddetli bi sancim yok gece 12 bucukda ciger geliştirici icin ilk doz vurulddu sabah 12 bucuk da da 2. Doza karar verip öğlen 2 den snra eger sancim dewam ederse sezeryana karar verdik. Ama benm gece2 den sonra felaket sancilari başladı hemen doktor arandi ebe acilma kontrolü yaptı 3 cm olmus tabi sabah 7 ye kadar sanci cektim bida acilma kontolu yaptı 4 cm olmus bebek cok kucuk riske atmamaya karar verdik 7 bucukda acil sezeryana alindim bebegim ignenin 2. Dozunu bekleyemedi be sabah 7.40 da dogdu suan kuvezde 2150 43 cm kizim buyuk ihtimal 1 hafta cigerleri icin yatacak sukur durumu iyi sizlerden dua bekliyoruz teyzeleri 😇
Esraacr Bebeginehasret cok geçmiş olsun yavrunda sağlıkla atlatır umarım analı babalı saglıklı güzel ömrü olsun
Safinaz Bebeginehasret maşşallah 🧿canm ♥️😍 rabbim bağışlasın benimde erken doğum riskim var suyum az olduğu için henüz 31 haftalığız bebeğinin durumu nasıl kuvessde çok mu kalacak sezeryan zormu