zrbb ben iki gebeliğimi suni sancıyla yaptım herkesin acı eşiği farklı olduğu için herkes kendine göre yorumlayacak o yüzden bana göre kendi sancından bir tık daha şiddetli ama çok kısa sürede doğumum oldu sabah 9,30 gibi takıldı 2,30 gibi doğum yapmıştım her ikisinde de suyum geçmişti ve açılma sancı olmadığı için suniyle doğumum gerçekleşti Allah yardımcın olsun