Deletedmom0031 canım hayırlı olsun. Bende klomen ve çatlatma iğnesi ile hamile kaldım ve ne zaman olduğunu çok iyi biliyorum. Fakat usg de ki bebek ölçümleri belli bir skalaya göre hesaplanıp gelişimi takip edilir. Bazı ülkelerde son adet tarihinden 2 hafta sonrası alınırken bazı ülkelerde son adet tarihi dikkate alınarak hafta hesabı yapılır. Bizim ülkemiz de son adet tarihini baz alan uygulamayı kullanır. Buna çok takılma. Son adet tarihini dikkate alıp say, haftanı diğer türlü sayarsan ilerleyen zamanlarda kafa karışıklığı yaşayıp,yapman gereken önemli tahlil,aşı ve ilaç vakitlerini kaçırabilirsin.