Oglanannesi11 Hergün burda aktif aktif gezip paylaşımları okuyordum bana ne zaman doğum anımı yazmak nasip olur diye düşünüyordum. Artık bende anneyim 💜 Pazartesi günü doktorum muayene edip salı günü alalım dedi. İsteğe bağlı spinal sezeryan oldum. 9 ay boyunca özele gidip daha sonra devlet hastanesine geçtim. Hem doktordan dolayı hem evime yakınlığı hemde daha sonra maddi açıdan düşünerek devlet tercihi yaptım. İyi ki de yapmışım 🙏🏻 ameliyat hanede çok ilgilendiler hep elimi tutup destek verdiler hepsi saolsunlar. Sabah 8:30 da geldik hemen aldılar zaten beni işlemler vs halloldu ameliyathaneye girdim. Sonda takıldı (asla acımıyor çok korkmuştum boşa korkmuşum ne oldu anlamadım bile) sonra damar yolu açıldı sonra anestezi üz. Geldi belimden iğne yaptı ( damar yolu açarken daha çok acıyor emin olun hiç bir tık hissetmedim sinek Isırığı gibi bile hissetmedim) sonra beni kestiler 🤣 ve ben yukarıdaki ışık yansımasından herseyi izledim ve çok panik oldum sonra bebeği çıkarttılar o An bi baskı hissettim acıyor sandım ama tabi ki acı yok ama panik yaptım neyse bebeği gösterdiler kokladım öptüm 💋 sonra beni dikmeye başladılar ve ben hla izliyorum 😁 işlemler bitti biraz kendime geldim odama çıktım. Tek kalıyorum odada kimseyi almadılar. Bebeği emziremedim çünkü uyanmıyor uyansada emmeyi beceremiyor hastalanmasın diye mama veriyorum çok az az her fırsatta emzirmeye çalışıyorum ama meme ucum da yok tutamıyor tutsa da ememiyor çünkü gücü yetmiyor . Rabbim yardımcım olsun🙏🏻 sıkınca kolastrum geliyor bi kaç güne sütümde gelir emzirmekten vaz geçmem. Bi de kaynanam yüzünden çok stres yaptım bunaldım o yüzden de sıkıntı yaşadım size tavsiyem asla morel bozmayın ben çok stres yaptım. İlk ayağa zor kalktım ama kalktıktan sonra her yürüyüşte çok iyi oldum sabah ameliyat olup öğlen kendim yürüyordum😊 sabah çıkışımız verilecek kısmetse evimde daha huzurlu olurum 🥰 sormak istediklerinizi sora bilirsiniz. Kullandıklarım ; 1 adet gecelik Depend kilot en büyük boyunu alın ne kadar zayıf olursanız olun göbek açısından daha iyi 1 adet terlik ( bana sadece bunlar yetti) Bebeğe 1 takım giydirdim yarın da onunla çıkartıcam. Bez kullandık kaka yaptı 2 sefer 😊 ısıtıcı aldım yanıma bol kahve aldım su kahve komposto içiyorum sürekli uzun oldu kusura bakmayın 💜🧿🙏🏻
Asli35k Oglanannesi11 benim de 38+4 de sezeryan olacak 3 günüm kaldı 🙈 bebeğin emmeyi becerememiş olması biraz moralimi bozdu inş alışır sonra. Kaç kg doğdu bebeğiniz. Sağlıkla mutlulukla büyütün İnşaAllah 🙏🏻💓
Oglanannesi11 Asli35k bozmasın belki seninki becerikli olur 😊 ama zamanla hepsi olur benim hem göğüs ucum yok hem de bebek biraz yavaş beceremiyor mama verdim ama bakalım yarın eve çıkınca zamanla düzelicek inanıyorum