Sdt Gamzebyr bende inşallah cuma günü gidicem doktora çok merak ediyorum bebeğimi 🙈 birazda korkuyorum nedense 6.haftadan beri görmedim meleğimi
sevgitekes Gamzebyr 10+3 üm ekim sonu veya kasım başı 9+4 te gittim doktor büyük ihtimal erkeğe benziyo dedi ama tahminde bulundu cuma yine çağırdı
A_S_K Gamzebyr Biz 13+4 haftalık olmamız gerekirken 15 haftalığız önden gidiyoruuz ilk 12+5 de kemik yapısına göre kız eğilimli bebek dedi. Ama kesin değil dedi. Şimdi haftaya kontrolümüz netleşir herhalde çok merak ediyorum büyümüştür kesin 🙈😍
Sdt İnşallah bende gittiğimde cinsiyetini öğrenirim herkes erkek hissediyor açıkcası bende erkek gibi hissediyorum 🙈
PnrG Bizde bugün 12 haftalık olduk çok şükür😊 doktorum kıza benziyor dedi bu ayın sonunda gel kesin belli olur cinsiyeti dedi bakalım 😊
Gmzctnn Biz de 14+1 2.trimestere geçtik 😊 ekim 8 gibi dedi tahmini doğum 😊 bende yarın gidicem inşallah cinsiyetini öğrenirim 😊😊😊😊
Busraa32 Bizde 00:00 itibariyle 11+3 olduk 😍 bu aralar içime bir korku sardı bütün de birkaç sefer karnımın içi baya acıdı ondan telaşlıyım normalde randevumuz 12+3 de ama yarın gidip kontrol ettiricem korkuyorum
Gamzebyr Emineats bende bilmiyorum kuzum :)) bende şaşırdım ama bacak arasına indi öyle dedi erkek olabilir diye daha erken öğrenenlerde var ama