[bilinmeyen] aynen benimde çoktu doktor da.normal dedi. Günlük.ped kullanmadım suyu fazla içtim ve suyla temizledim günde iki kere de çamaşırımı değiştirdim. Birde ütüleyip giydim. Şimdi 12 haftadayim azalmaya başladı şükür ki. Akıntı çok olunca enfeksiyona mantara davetiye oluyor ıslak tutmamaya çalışın.