Ahmer0412 canım betam 150 ye düşmüş; biyokimyasal gebelikmiş. Kanamam da var zaten kendiliğinden adet gibi gidecek dedi doktorum. Ama çok olumlu şeyler de söyledi. Yumurtan sağlıklı, eşinin spermi sağlıklı, döllenebiliyorlar, rahim içine de gelebiliyor dedi bunlar hep olumlu şeyler buna odaklan dedi. Sadece şu an embriyo sağlıksız olacağı için oluşmadan gitti. Hayırlısı böyle imiş. Bir adet geçsin üzerinden sonra yeniden denemeye devam dedi doktorum 😊