Ayazgulsum Kizlar yardiminiza ihtiyacim var 31+1 deyim ve doktor bende şeker buldu sabah olctuler 103 acken cikti acaba basina gelen bunu yasayan varmi bana yardimci olun lutfen
Yusbur Bende bugün 31+1 im canım bende de şeker çıktı diyet verdiler ve her gün günde 7 kez aç tok şekerimi ölçüyorum not ediyorum iki haftada bir gidip doktora kontrol ettiriyorum eğer diyete uymazsamda insüline başlıycaklar bebeğimin sağlığı için uymak zorundayım diyete
Ayazgulsum Yusbur bana hicbirsey demediler hala kan sonuclarini bekliyolar senin sekerin acken kac cikiyo cnm
Yusbur Ayazgulsum birde açken 95 tokken 140 üzerine çıkmaması gerekiyomuş tabi dikkat etmek gerek bazen kendimi tutamadım ve tatlı yedim 170 i buldu az daha insüline başlıycaklardı çok korktum ama şimdi çok dikkat ediyorum çıkmıyo o yüzden fazla
Yusbur Ayazgulsum şeker yüklemesinde aç karnıma 170 di ama şimdi dikkat ederek normale döndürdük az bi dikkat etmeyim hemen çıkıyor
Ayazgulsum İnşallah kolay atlatirsin cnm ya bende tatlidan kendimi zor uzak tutmaya calisiyorum cok zor oluyo ama yapmak zorundayim sonuclar ciktiginda ne olacak acaba cocuguma bi zarar gelmesinden cok korkuyorum inşallah atlatiriz cabuk bu durumu
Yusbur Ayazgulsum inşallah canım bebeğe zarar vermez dikkat ettiğimiz sürece Allahın izniyle bişey olmaz inşallah 🤲🙏