[silindi] Kızlar merhaba, 32+1 kız anne adayıyım. Özellikle göğüslerim olmak üzere boynumda falan kararmalar oluştu. Benim gibi olan var mı napcezz biz ya 🤷🏻♀️🥰💕
guleysa [silindi] benim de gögusler de kararma oldu bembeyaz olan gogusler kapkara oldu resmen. Dogumdan sonra o kararmalar gider mi bilemiyom ama 😏
ArzuGl Doğumdan sonra kısmen açılıyor Yaklaşık 1 yılda tamamen gidiyor. Zamanla alışıyorsun takılma bence.