Aisha Kizlar selam.40+5 haftalik hamileyim.Bu gun benden pempe reng akinti geldi.Bir kac defa geldi.Nisanmi bu?sabah erkenden gelmisdi,ama sancilarim olmadi.Bu durumda ne zamana dogururm?😭doktorum 5gun oncesinde 5-10gun daha bekle demisdi.
Minnosaile Aisha buradan edindiğim bilgilere göre nişan tatlım 🙂 squat, yürüyüş veya temizlik yaparak hızlandırabilirsin süreci , sağlıkla gelsin 🥰