ozgyrs Kızlar merhaba . 34+4 hamileyim. İsteğe baglı 10 mayısta sezeryan olacagım Allah izin verirse. Sezeryandan sonra korse kullanan var mı?Önerilerinizi bekliyorum 🤗🙏🏽