Minigin_annesi42 valla benimde 12 mart hamile oldugumu ogrendigşmden beri 1 ay devam ediyo kanamaa
Geldim dr a simdi ultrasonla bakalım ilac gerekiyor bazen dedi
Her geldigimde soyledigim halde kanamam devam ediyor diye anca dun onaa haber verince bana bunu söyledi
Kendisine isyanımı da dile getiricem