Sevvalacr Kızlar sabah süt içtm sonrası kendime gelemedim baya kustum sancım oldu hastnye geldm seruö yedim 2tane sonra tahlil yapıldı hafif enfeksyon çıktı sonra doktor baktı sancı varmı yokmu sancm çıkmadı rahim ağzı 30mm ölçtü yatış yaptı ama sadece gözlem amaçlı
Derinaras Geçmiş olsun canım ne güzel bir doktora denk gelmissin ben doktor ihmali yüzünden bebeğimi kaybettim 😔 hastaydım kanımda enfeksiyon vardı mikrop almıssınız dediler serum taktılar kadın hastaneye gelmedi sonuclarıma bakmadı aradım acmadı sonucları yolladım verdikleri ilacları yolladım hic birini görmedi gerizekalı onun yüzünden kaybettim cok ilgisiz bi doktordu
Tuanam01 Derinaras Başın sağolsun canım rabbim şimdiki bebeğini sağlıkla kucağına almayı nasip etsin heryerde iyi olduğu kadar kötüde var maalesef
Derinaras Tuanam01 suan gebelik tedavisi görüyorum klomen+ovitrelle çatlatma iğnesi oldum bakalım bu ay inşallah sonuc alırız ilk deneyisimiz iğneyle 😬 allahmı söyletti sana canım ☺️
Tuanam01 Derinaras İnşallah rabbim hayırlısıyla sağlıkla versin belkide rabbim söyletti 🙏ama olmazsa sakın üzülme canımsın Sen güçlü ol güçlü bebeklerin olsun Allah'ın izniyle sağlıkla sevgiyle kal 🌹🌼
Derinaras Tuanam01 sağol canım benim yok üzülcek bisey yok allah herseyin zamanını belirliyo sonucta ne yapalımm
Sevvalacr 23Zumra iyiym canm evdeym doktor bol bol dinlenme önerdi evden bile çıkma 10güne kdr dedi kontrole gel 10gün sonra dedi
23Zumra Sevvalacr rabbim yardimcin olsun aynen canim doktorlsr daha iyi bilir ama bol bol dinlen gerekirse is bile yapma insallah zamaninda melegini kucagina alirsin hep guzel dusun ❤🤲