Sngrr00 Merhaba arkadaşlar 31+2 yiz bu gün kontrole gittik ve makat geliş.. sizin bebekleriniz döndü mü? Daha önce doğum yapmış anneler yada son haftalarında olanlar , kaçıncı haftada döndü bebekler? Şimdiden teşekkür ederim