MelikeT Benim bugün 38+3 olduk doğum belirsiz bu haftasonu gidicem bakalım o zaman biraz daha netleşir gibi sizde durumlar nasıl?
Eyeye MelikeT 4. Olduğu için erken doğabilir demişti doktor ama diğer kardeşleriyle aynı olacak sanırım 38+ 5 de falan doğuruyorum genelde
MelikeT Eyeye ben de 40 a kadar bekleyeyim diyorum gelmezse sezeryana yönelecek gibiyim fazlası riske etmek istemiyorum