ozgurhayalim Kızlar 22+1im. 2 gündür bebeğin hareketlerini hissedemiyorum. Geçtiğimiz cuma detaylı ultrosna girdim bebekte genel olarak bir sıkıntı yoktu ve 2 gün önceye kadar aşırı hareketliydi. 2 gündür de yürüyüşe başladım. Kendimi yorduğum için hareketsiz kalıyor olabilir mi acaba?