Nur1989 bende de gebelik şekeri çıktığı için insülin kullanıyorum. Bazen bize masum gelen yiyeceklerde çok şeker olabiliyor mutlaka doktorundan asla yememen gerekenlerin bir listesini istemeni öneririm. Mesela ben grip olmuştum ayva kaynatıp içiyordum, sonradan öğrendim ki normal ayva yerken şekeri etkilenmemesine rağmen kaynatıp içmek onun tüm şekerini ortaya çıkarıyormuş. Yada bunun gibi havuç patates şalgam ve elma harici neredeyse tüm meyveler çok şekerli , asla yememen lazım. Ayrıca hiç bir şekilde aç kalmaman ve çok su tüketmen lazım. Günde minimum yarım saat yürümen lazım( tabi herhangi bir riskin yoksa onu doktoruna danış bence) benim doktorumun önerileri bunlardı. Benimki de insülinle düzene girdi. Bir de ben suda eriyen magnezyum içiyordum başka doktor yasakladı çünkü full şekermiş. Neyse ki Allah iZin verirse son haftam.