Burcuuuuuu DenizSever Ben mustela aldım pişik kremi ve bebek yağını. Şampuanını henüz almadım ama utekram almayı düşünüyorum.
BaharYlmaz Ben de mustela aldım yeni doğan için bir iki ay en doğalı iniş sonrasında diğer ürünlere geçiş yapılıyormuş hemşire tavsiyesi 😊Üzerine aldım