Mucizem00 Bana aile hekimindeki hemşire ilk hatırlattığında doktoruma sordum . Gerek yok olsan da olur olmasan da dedi . Ama oluncada kolda ağrı yapıyor dedi. Bağ bahçe işi ile uğraşmıyorsan yaptırma dedi. Zaten hastanede doğum yapacaksın sıkıntı olmaz dedi . Sen de yaptırmayabilirsin bence . Ama tabi gene de danış doktoruna . Ben yaptırmadım doktor öyle diyince.