Pnaratnn Kızlar 7 ve 8 . Haftalar da kan görürseniz b nçok normal flan yazıyor bu herkezde oluyor mu? Kan damlası gelmeyen varmı ?
Melisecmel Pnaratnn ya herkese İnan ma ciddi bisi olabilir Allah korusun sen yinede doktoruna görün ne olur nolmaz
Rabiapnr Pnaratnn normal canım ben mesela hiç kanama görmedim yerleşme kanaması falan oluyormus düşük tehlikesi harici ama ben görmedim hatta kesenin dışında bi kanama alanı vardı kanama olabilir dendi ama gene de kanamam olmadı viral olmasın zaten 😂