Ceylancyln Kızlar ağdanızı kendiniz yapabiliyo musunuz 32 haftalıgım hep agda yapıyodum hamilelik den sonra yapamadım jilet vurdum hep korkudan kuaföre de gitmek istemiyorum Bnde güzellik uzmanıyım o ortamın hijyenini az çok biliyorum o yüzden gitmek istemiyorum kendiniz yapınca kolay oluyo mu göbekten dolayı alabiliyor musunuz
Yasemincifci Ceylancyln jiletlediğin için ilk almanda acısı fazla olabilir canım ama zamnla alışıyrsun
eymeninannesii Ceylancyln 30 +4 um cnm 26 haftslikken falan yaptim ozaman bile zorlandim ama yinede ayna onume koyup kendim yapmayi dusunuyorum jiletle cogaliyo cunku
AlyaSu Ceylancyln canım son 2 almamda eldivenle aldım ondan önce ağda yaptırıyordum ama artık 33 haftalık olduk ve alamam gibime geliyor kuaför yolu gözüktü 🙈
Srfn11 Ceylancyln 17. Haftadan snra pek mumkun olmadi normalde hep kendim yapardim heryerimi ama coraplarimi bile zor giyiorum smdi ztn altimi asla goremiorm agdaci bir abla var ona gidiorm ben kuaforede deil ufacik bi dukkan sirf agda yapior kmsede olmuor
DuyguK eymeninannesii elde ısıtılıp ağsalar var sür cek onu birde deneyin ayna karşında jiletten daha uzun süreli hem Doğumdan sonra ağda daha iyi çünkü lohusalıkta biraz ağda zor olur gibi
Ceylancyln Srfn11 aslında hiç ugrasmamak en iyisi kuaför de yaptırmak şimdiye kadar hep kendim yaptım da bende bu işi yaptım için kuaföre gitmek istemiyorum
Srfn11 Ceylancyln Vala cok rahatlik her aybirkere gidiorum mis gbi ne evim batio nede yorgunluk cekiorum yarim saatte bitio isim evde kendim yapsam 3 saat suruyo egil kalk
MinnakBebegim 28 haftaligim cok sukur ala biliyorum simdilikk comelip deneyin bide ben oyle yapiyorum😊
GulsahMulayim MinnakBebegim yaa ben bi arkadaşımdan daha duymuştum çömelerek ağda yapmayı. Gözümün önünde hayal edemiyorum ;) nasıl yapıyorsun ki görmeden. Ben aynada zor yapıyorum 🙄
sevgitekes Ceylancyln bimdeki tüy dökücü ler zararli mi acaba hep ağda yapiyodum ama canım daha çok yanmaya başladı yapamıyorum