Bulut74 Elininanasi 20 ci haftadan beri dönük baş aşagı. En son 30 da gittim haftaya 33 olucam kontrol O zaman bakalım aynı mı 🤔😌
payidar Bugün doktora gittim 34+1 makat geliş dedi cok üzgünüm 😔 döner mi artık bende burda bekliyim belki birileri umut olur 😊
Ozguven payidar makat gelişi evet ben kızımda yaşadım son güne kadar bekledik ...Sonuç dönmedi ve sezeryan oldum herseyde bi hayır vardır senin içinde hayırlısını diliyorum..😇🧚♀️🤰
Elininanasi zuzulice ben 21 haftaliyim canim Agir geciyo bendede.surekli belim rahimim agriyo.cok baski yapiyo Allah hepimize sabr versin
Matmazelll Elininanasi 29 dan beri doğum pozisyonunda dedi hala öyle şuan 35+3 olduk inşallah dönmez çok hareketli