Zehra5507 Medinemedi ilk hamileliğimde aldığım ilk sey ayakkabıydı ve giydiremedim suan Bi tane bile ayakkabı almadım kızım yürümeye başladığında 17 numara giyiyordu 1 yasında o aldığımız bez ayakkabılar hiç işe yaramıyor maalesef almayın erkenden
2cocuk2kopek Medinemedi Nike da calisan biri olarak. ilk adim ayakkabilari 17 den basliyor ama yenidoganlarda numara yok maalesef
Dyglila Medinemedi yeni doğan 0 numara olarak geçer yani 17 numara canım. Ama ayakkabı olarak değil patik olarak geçiyor.
Sevdaliza 18 numaraymış canım bende yeni öğrendim ama yenidoğanlara ayakkabı giydirmiyorlar hastane çıkışlarının içinde sünger ayakkabı varya o giyiliyor 😊 bende 24üncü haftamda öğrendim 18 numara olduğunu
Zehra5507 Medinemedi ne üzerine indirimler varsa e bebek den alıyorum genel ihtiyaçlar için hepsiburada kullanıyorum kıyafet olarak çok birsey almıyorum internetten