Rabia2019 DemetDigesu inşallah rabbim gönlünüzden geçeni sağlıklı hayırlı bir şekilde nasib etsin 🙏🏻💗
Rabia2019 DemetDigesu benim de içimden kız geçiyordu hep ve kız istiyordum, doktor erkek deyince şok oldum bir süre alışamadım falan, kesin demedi ama erkek deri bakalım rabbim hayırlısını nasib etsin hakkımızda 🙈
Bebekim123 Yildirimmm tüm belirtiler erkekti halk arasında ki genellemelere göre ve herkes kesin erkek ultrasona bile gerek yok diyordu ben en başından beri kız diyordum çünkü hissediyordum emindim ve şükürler olsun kızım olacak 😍 hislerinize inanın
Rabiaeser Yildirimmm benimde ilk bebegim ve bende bir umut kız demiştim hep içimden kız geçiyordu sonra ögrendik erkekmiş yine mutlu oldum çok şükür ki erkek kız fark etmiyormuş kızım diye seviyordum şimdi erkegim oglum diye sevmeye başladım 😂😂😂hayırlısıyla kucaklarımıza alırız inş rabbim hayırlı evlatlar nasip etsin🙏🙏🤗🤗
Yildirimmm Rabia2019 ben de 15 te gittim erken ama bakalim dedi. Pipi goremedi kordon da olabilir dedi 1 an gosterdi zaten sakladı hep. Bakalim
Rabia2019 Yildirimmm ben 14+2 de gittim erkek dedi bana acaba erken mi ki, ama ben de gördüm çıkıntı vardı net
DemetDigesu Aspenya44 yarın kuzum yaptırıcam 17 nısanda sonucu alıcam tabıkı verırım ❤️ senınkı bellı oldumu🐣
DemetDigesu Aspenya44 canım %90 kız dedı bugun kan verdım genetık test ıcın fetal dna haftaya cıkacak kesınlesıcek o zaman 😍
Merikis1234 Yildirimmm ilk gittiğimizde haftaya gelin net söyleyeyim dedi gittk 19 haftalıtıktı söyledi nerden bilelim şaşıracağınız 😣😣
Buseersoy Merikis1234 kaç hastalıkken değişti yani banada erkek dedi 16haftalık bitane doktor emin olamadı kordon var bacak arasında dedi başka doktora gittim aynı günde oda erkek dedi detaylıda değişir mi diye düşünüyordum