hjertemami minnak9 100/60 çıktı sabah ama iyi mi kötü mü tam bilmiyorum. Doktorum sanki beni incitmemek ve panikletmemek için çok hassas davranıyor. Bugün kan testleri verdim. Bakalım ne çıkıcak canım
minnak9 hjertemami o nasl tansiyon olcmeek yahu bu hastaneler de ilgnc 🙂 evde tansion aleti yokmu veya olan biri sabah kendn bi olcsen kan degerlernden cikar gerci tansiyonu tetikleyen baska brdeyde olablr cnku kan sekeri misal tetiklr ama telaşlanma hamilelktn snra gecio
hjertemami Damla________ Geçmiş olsun canım belki ben 12 haftalığım yani hamileliğin başlarında olduğum için belki böyleyimdir...🙄 Bugün kan testleri yaptırdım. Sonuçları yakın zamanda çıkar inşallah 🙏🏻
hjertemami ZeynepKarataTeytey Canım en çok zorlandığım şey yemek yapmak. Ayakta durmak güç benim için 🤦🏻♀️ İnşallah atlatırız.. Teşekkür ederim 💕
hjertemami minnak9 Ben yurt dışında yaşıyorum canım. Bazı imkanlarım kısıtlı. Bir sürü prosedür var. Bekleme süreleri bayağı bir uzun. 😊Yani işte gurbette olunca 🤷🏻♀️
minnak9 hjertemami yurt disinda saglik konusunda ck eksikler vr ozllikle hamilelikte tabi onlr cok cocuga onem vermiolr bz gbi saglik yonunden bazi tarafları bizden cok kotu gurbette ya Ck bsey yk zten gurbette yasamaya gerkte yk 🙂)
Rain81 hjertemami bende yurt dışında yaşıyorum 26. Haftaya kadar bebeğimin cinsiyetini bile öğrenemedim , TR ye gittim 10 günlüğüne orda öğrenip birde bebek alışverişimi yapıp döndüm , ülkemin canını seveyim ❤
hjertemami minnak9 minnak9 Sağlık yönünden bence Türkiye çok çok iyi. Burda yani Norveç'te sağlık konusu 0 ... hemşireler bile küçük çocuktan kan almaya korkuyor ya 😂Bizi bir oraya bir oraya yollayıp durdular. Ama Doğum konusunda çok iyiler gerçekten 👌 2 Doğum yaptım burda gerçekten çok memnun kaldım. Herşeyin doğal olması taraftarılar. Türkiye olmuş olsaydım her halde gözü kapalı sezeryana girerdim 😬
minnak9 hjertemami yani bnde sezeryan istiorm tabi bazn en mantiklisi sezeryan normal dogm diye ölup bitmekte sacla durum neyi derektiriosa o olmasi gerek veya tercih meselesi... yani yurtdisinda evet belki bircoksey brdan ii ama konstklrmdan edndigm bilgiye gore hamilelgni ogrenmek gunler bile alioms 🙂 Turkiyemin gozunu seveyim ❤❤❤Burda da adalet yok iste 🙂)
hjertemami minnak9 Sağlık sorunu olmadıkça ben sezeryana karşıyım 😊 Herşeyin normali iyidir👌 İnsanın vatanı gibisi yok 💕
hjertemami Rain81 aaa senin ki çok geç olmuş çoktan öğrenmen gerekirdi 🤔 Valla doğru diyorsun bende şimdi Türkiye'de olsam hemen hiç durmaz giderdim hastaneye
minnak9 hjertemami bennkarsi deilim valla kendme eziyet edecegime sezeryn yaparmbkisiye gore deisir tercih meselesi