hillkaya GizemCengiz sormadım hiç onu canım ya gelince görücem bende içeriğine baktım daha çok cuma nebe mülk yasin vakıa fetih ve kısa süreler vardı. Surelerin hem Türkçe okunuşu hemde meali var içinde
GizemCengiz hillkaya onlara ben de bakiyorumda bazi kadifeler kazik gibi geliyo hic yumusak olmuyo ama yapacak bir sey yok. Sordum senin dedigin yere sungerliler pahali dedi
GizemCengiz Arkadaslar emir kitabevi benimle cok ilgilendi. Pleksisine kadar istedigim sekilde yaptilar az once fotografini attilar cok begendim. Umarim elime ulastiginda da ayni sekilde begenirim. Sizleri de bilgilendirmek istedim. Arayista olanlara tavsiye ederim 👍🏻
Cileklipasta GizemCengiz bende sizden gördüm burada fiyat bilgisi falan aldım. Nasip olursa oradan yaptırmayı düşünüyorum 🤗
GizemCengiz Cileklipasta pleksiyi bile cinar yapragi seklinde istedim tamam dediler yaptilar her yer yapmiyo ugrasmiyo. Bi de elime gecsinde hayirlisiyla
GizemCengiz Cileklipasta kargoya vermisler az once kargodan mesaj geldi yarin ulasir diye tahmin ediyorum bilgilendiririm 😊
GizemCengiz Cileklipasta canim gecti elime. Memnun kaldim ben 😊 yasinlerin kapagi sungerli degil normal duz. Oyle aman aman bir kalite yok ama benim beklentimi karsiladi isimi gorur 😊
GizemCengiz Cileklipasta ver bencede gayet is gorur 😊 renkleri falan cok guzel. Tek sikintisi kapak kalitesi ama ben bile cok ince eleyip sik dokuyan biri oldugum halde takilmadim cunku kaliteliler cok pahali 😂😂