Edebyahu Akşam yemekten önce kasığıma bi ağrı girdi hareket edemedim hiç ayakta olduğum halde bu yalancı sancı mıdır? 38 haftalığım ☺️
Gebeyimm Edebyahu olabilir tekrar düzenli bir şekilde gelmesiyse yalancıdır 38+4 üm bende de oldu bugün
Sezgin Edebyahu naptın canım gebe eğitimine gittin mi? Çok merak ediyorum doğum hikayeni 36. Haftadayım arkandan geliyorum nasipse aynı yerde doğum yapacağız
Sezgin Edebyahu yaa çok heyecanlıyım bu hafta sonu da ben gideceğim inşallah😍 var konuşalım oradan da aslitrkgl kullanıcı adım