Mimozammm
Bende 12+5 deyim o bel ağrısı ne yazık ki bende de var 🥺 oturmak bile iyi gelmiyo bazen sert zeminde bir süre sırt üstü yatıyorum... Anne olmak kolay değilmiş yolun başında anladım bunu ama rabbim sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin onlar iyi olsun da biz bel ağrısı çekelim ya 🤲🏻