Sena_1997 Kızlar 37+3 haftalık hamileyim doktor bugun çatı muayenesi yaptı ondan sonra vajinamda agri oluştu daha da fazla oluyor bacağıma veriyor agrisi neden olabilir
Ed71 Sena_1997 canım bende bugün çatı muayenesi oldum muayene esnasında ağrı oldu elini çekince bitti her şey..çatın müsait degilse darda felan ondan ağrıyor olabilir
Sena_1997 Ed71 cok hafif darlık var dedi ama alt kısmı esnek olduğu icin kurtarır dedi anlamadim neden böyle olduğunu :(
Ed71 Sena_1997 bana da öyle dedi canım çok rahat değil ama çok dar da değil dedi kemiğin biri belirgin dedi ..normali deneyecez bakalm pazertesi gel dedi
Sena_1997 Pelinnaz canim doktor iki parmağını koyup bakiyor benim bakarken cok cok az bi agrim oldu o kadar zaten jel sürüyor ama sonrasında agrim olmaya basladi
Merveymktrmn Bnmde agrım var doktor agrı demedi ama pembemsi bi sıvı geleblr korkma normal dedi ama gelmedi henüz bişey azck agrım var
Ed71 Sena_1997 denemeye değer bence doktorun bu sekilde çok gebesi olmuştur yapamayacağımızı görse çatıda derdi mutlaka oyüzden korkmayalım Allahn izniyle kolay bir doğum olur inşallah