Pinarco1980 burda okumuştum canım demişim ilr ultraparkı önermişler hep bende bi arkadaşım denipol e gidiyordu muayeneye. Ona sordum o ultraparkta yaptırmış kendi hastanesine gitmemiş. Ultrapark cumartsi günleri yapmıyormuş. BEnde denipolden randevu aldım tansel bey çok güzel ilgileniyor yarım saate yakın baktı 175₺ ücreti
Ultrapark 200 veya 220 demişti yanliş hatırlamıyorsam
Ama iyi ki denipole gitmişim hem fiyat daha uygun hem de memnun kaldım. Cd veriyor ben rapor veriyor
Resim veren yer bulamadım ben çıktı vermiyorlar