Dilanakbaba Saçlarım platin sarısı iken hamile kaldım.doğal rengi koyu kestane.şimdi 31haftalık hamileyim ve diplerim feci durumda.Doktor 4.aydan sonra boyayabilirsin dedi ama açıcı hakkında bilgisi yok.Doğumda ve foto çekiminde saçlarım platin olsun istiyorum.dipten saçını açtıran var mı hiç
Melek34 Dilanakbaba 2 gun once actim evde kendim diplerime son 5 dk kala surdum aciciyi full acildi sonra normal boya ile boyadim cnm 4 aylik hamileyim 2 ayda bir normal boya ile boyucam 😂
yummyaras Dilanakbaba canım açılma işlemi olacaksa şayet diplerine vurmadan acabilirmiş kuaförün cikde temas etmediği sürece bilgine
Nebahathumeyra Boya da benim doktor da sıkıntı Yok açık hava da bekleyin saçınızdayken dedi sadece ama açtırma için bilmiyorum.
Melek34 Dilanakbaba herseyden once havadar yer olmasi sart kokuyu solumucaksiniz ben yaptim ama kimseye Yapin diyemem kizlar bu sizin karariniz 💕
Tgbatem Bende onu araştırıyorum 36. Haftadayım doğum da fotoğraf çektirirken güzel olsun istiyorum netten okudum dr ombre röfle yapılabilir özelikle diplere işlem olmadığı sürece sorun olmaz demiş birde kokusunu çok solumamak gerekiyor 3 gfarklı kıaförle mesajlaştım hepsi de diplere işlem yapılmAzsa sorun yok diyor ben boyatıcam sanırım 😊
Dilanakbaba Ama ben normalde dipten açtırarak kullanıyorum saçımı.dipine açıcı değmesi sorun yaratır mı acaba