Cbellle canım benim 18. Hafta gibi fark etmişti doktorum ikisinde de var diye hatta detaylıda da çıktı ama her iki doktor da genişleme çok ileri değil düzelir doğuma kadar, düzelmezse dogunca doktora goturursun dedıler. Suan 36 haftalıgım 3 hafta önce birisi düzelmişti, gecen hafta doktor ıkısı de duzelmıs dedı. Korkma yani inşallah seninki de müdahaleye gerek kalmadan geçer 🙏🏽🥰