Anestezi Kızlar 22 haftalık gebeyim kasılmalarım oldu dr nidilat başladı ama 2 gün kullandım kesti ben tekrar olcak dye çok korkuyorum Doğuma kadr bu ilacı kullanan var mı
Handeli Anestezi ben de kullanıyorum 26 haftadayım bırakma doktor kontrolünde sorarsın ayrıca Doğuma kadar kullanan bile var
Nursemomm Anestezi 34+4 üm bnmde sancılarım vardı 3 gğn yattım nidilatla düşürdüler sancıyı çıkarken bıraktırdılar bakalım şu anlık sıkıntı yok
2cocuk2kopek Anestezi 4 hafta once erken dogum riski yuzunden basladim ve doguma kadar kullanicam 😶 ama ne kadar kullansamda kasilmalarim hala oluyorr
Anestezi 2cocuk2kopek benm ilk bebeğimde 28 haftada suyum geldi nidilat başlandı 35+4 e kadr götrdü o beni ama şimdi 22 haftalığım çok şükür bu sefer açlmam yok ama çok korkuyorum daha çok küçük haftası
2cocuk2kopek Anestezi Insallah bu da bekler kuzum. 32 oldum ama gel bana sor kuzum nasil oldum yani . Yarin yine kontrolum var bakalim ama kasilmalarim yine sıklasmaya basladi. cuma gunki kontrolde bide boynuna kordon dolanmis onu ogrendim . 😔
anapanda12 24+1 olduk 17. Haftadan beri kullanıyorum. Günde iki taneden 4 e çıkardı doktorum. Doğuma kadar da kullanacağım. Erken doğum riskim var malesef. Rabbim hayırla kucağımıza almak nasip etsin inşaAllah bebeklerimizi 🤲