HanlarinMomysi Kızlar bu ara çok konu açıyorum kusura bakmayın. 5 haftalık hamileyim 2 gün önce dayanamadım baş ağrısı için parol içtim. Şimdi yine başım ağrıyor ama içmedim ne yapmalıyım zararı olur mu ? Yoksa ağrıyı çekmelimiyim?
DemetDigesu HanlarinMomysi canım parol bebege gecmeyen tek agrı kesıcı mınosette oyle parasetomol ıceren ılaclar bebege zarar vermez benım doktorum sadece bu ıkısını ıc dedı ıcebılırsın yanı ezıyet etme kendıne bas agrısı cok korkunc
BURJUVA HanlarinMomysi Korkulacak bir durum yok canım 22 .haftamdayım ilk gunden beri baş ağrısı çekiyorum ve inan hergün parol alıyorum acillik oldum o sırada bile serumla parol verdiler bebeğe hiç zararı yok umarım geçer baş ağrıların 😌