Necla06 24 martta leke geldi o gün nisan gibi bişi gelmişti sanki ama o nişan olsa bu zamana kadar dogurman gerekiyo diyolar bebeğin hareketlerini dünden beri çok hissetmiyorm o yüzeen hiç uyuyamadımmm ciğer geliştirici vuruluncada etmiyo hareket çünkü tedirginimmmm antibşyotık vermedi turnusol kapıdı lila olmus şimdi baktım sızıyor sanırım ben bugün bide devlete görüneyim en iyisi acil bişi olursa doktorumu arayımm cok sağol canım buarada gğnde 3 lütre su geecen haftadan beride havuc suyu içmeme ragöen sızdıgı için coğalmıyo malesef😥😥