Esmaveminigi Eesmaaa emre beye gidiyorum başindan beri ona gittim değiştirmedim biraz daha güler yüzlü olsa daha iyi olucak da
Eesmaaa Ben özel muaynesi olan dra gidiyorum 200 muayene ücreti 200 tarama Doğum 7 bin acaba diyorum can a mı geçsem o yüzden sordum
Esmaveminigi Eesmaaa yani riskli bi gebeliginiz yoksa çok fazla bence, tabi gene sizin tercihiniz durumunuz iyise
Eesmaaa Benimde zor elde edilen bi gebelik oldu korkuyorum mesela hep kalbi atıyo mu acaba diye korkuyorum gidip bi Can Hastanesine baktırsam mı diyorum öyle bi imkanınız yok değil mi acilden giriş yapıp baktırmak gibi bu arada kan pıhtılasmam var kan sulandrcı kullanıyorum
Esmaveminigi Eesmaaa yani gidin bence bi emre beye bakın deneyin memnun kalırsanız devam edersiniz durumunuzu da açıklarsanız bu arada kaç haftalıksiniz bende çok merak ediyordum kalbi atıyor mu nasıl durumu felan diye ki hala merak ediyorum 19 haftalığım
Vandb Bende emre beye gittim en basindan beri orda dogum yaptim.Emre bey mesafeli ama cok iyi bir doktor bence garantici isini saglama alan birisi onun sayesinde bebegim kurtuldu diyebilirim.Hastane acisindan biraz eksik dogum yaprigim gece sadece birtane ebe vardi ilgisi ona gore oluyor tecrubesiz ilk cocuk insan yardim ariyor cinarlida surekli birileri gelip bakiyormus can hastanesinde oyle bir durum yok ama yogun bakim olmasi avantaj bebegim yogin bakimda olmasi gerekiyordu zaman kaybi olmadan hemem yatirildi.
Mom85 Ben başından bunyana Can hastanesinde Mustafa Cenk Güvene gidiyorum ve gayet bilgili ve soyadı gibi çok güven veren bi doktor .. sakin , bilgili ( yurtdışında bir çok seminer ve eğitimleri olmuş ) yaşı itibariyle de mesleğinin tecrubesini almış gayet çalışkan ve işini 4-4 lük yapan bir doktor... tek tavsiyem o dur 🥰