Elwing6 Kizlar 17haftaligiz..bugun biraz yoruldum ütü yaptim camasir kaldirdim asmak icin..az once lavaboya gittim cok afedersiniz kabizlik sorunu yaasiyorum fakat kalkarken parca kan gördüm..adette olan gibi kucuk parca..yasayan var mi? Cok endiselendim..zorlanmadan dolayi mi yoksa bir sıkntımı var korktum.. acile gitmeli mi? bir de kabizlik sorununu nasil cozdunuz ?
sevgitekes Elwing6 aynısını bende yaşadım sabah kalkınca nohut kadar kan parçası gördüm hemen doktora gittik doktor ilişkiyi yasakladı
Nebahathumeyra Kesinlikle acile gidin. Kanama hamileleikte çok istenilen bir durum değil. Korkmayın sakin olun ama hemen doktora gidin. Bir de kırmızı demişsiniz ihmal etmeyin
Elwing6 Nisansimge kucuk bir parca vardi lavaboda.nerden geldiginide cozemedim ..leke dahi olmadi oecetede cunku..cok buyukte bir oarca degil ama pıhtı..bir gideyim..ne olur ne olmaz :(
Tgbatem Elwing6 acilen dr a gidip içerde kanama warmı baktırmanız iyi olur ihmal etmeyin allah korusun