Menis21 Merhaba Arkadaşlar başımda tuhaf birşey ağrı desem ağrı değil bi gerginlik bi ağırlık ensemde bi tuhaflık tansiyon da normal bomba gibi patlayacak sanki başım var mı yaşayan 2.5 aylık olduk ama ilk defa böyle bisey oldu...😔😔😔
Mucizeemm Menis21 bende migren var o yüzden çok sık yaşadım ilk zamanlar bu durumu ılık duş alıp karanlık oda da yatmak iyi geliyordu bana
Aycha Menis21 Şiddetli baş ağrılarında, her ihtimale karşı beklemeden, acil servis veya nöroloji uzmanına gidilmeli. Geçmiş olsun.
Kbramsa Bende 10 haftalığım ve ayakta kalınca birazcık iş yaptığımda ensem ısınıyor karıncalanıyor gibi oluyor zaten ilk haftalardan beri çok fazla halsizlik yaşıyorum bu dönemler normal belki de