Bahar55 Ankara’da hastane ve doktor için önerisi olan varmı ?18. Haftamdayım Ankarada yaşamadığım için 6. 7. Aylardan itibaren bi yere gitmek istiyorum
Ftmemne Nerede oturuyorsunuz? Özelmi devlet mi düşünüyorsunuz. Özelde 19 mayıs hastanesi baran hanım çok iyi Devlette 29 mayıs hastanesi hülya kula Dikmen de hastaneler birbirlerine yakın
Elwing6 Ftmemne 19 mayisa acilden giris yapildiginda kadin dogumcu var mi ? Ve acilden muaynne ucreti ne kadar aliniyor biliyormusunuz ? Hulya kula kesinlikle cok tatli bir kadin
Bahar55 Ftmemne 19 mayıs nasıl bir hastane ben özel düşünüyorum başka şehirde yaşıyoruz yazın orda olacağız ailemin yanında
Elwing6 Ftmemne ben parca kan gordum 1 saat once..17 haftaligim 19 mayisa gitsem anlarlar mi evimde cok yakin o yuzden soruyorum
Ftmemne Elwing6 sizin için aradım sordum ebe varmış ona sorabilirsiniz dedi telefonda isterseniz gidip görünün
Ftmemne Merveyarali hiç bilgim yok ama sezeryan 2600. Normal 1500 civarı olabilir. Genelde 1000 tl oynar arada
Bahar55 19 mayıs nasıl bir hastane ben özel düşünüyorum başka şehirde yaşıyoruz yazın orda olacağız ailemin yanında
Ftmemne Bahar55 benim yıllardır baran hanım doktorum. Çok memnun 3.gebeliğim şuan ve yine onunla devam ediyorum. Muayene ücreti 75 tl.
Bahar55 Ftmemne ultrason cihazları nasıl oranın bi yerde eski diye okumuştum birde doğum ücretlerini biliyorsanız yazabilirmisiniz
Firdess Bahar55 ben geçen sene Mayıs’ta orda Naciye hanımda Doğum yaptım o kadar menün kaldım ki herkese tavsiye ediyorum canım geçen sene 2000 falan ödedik canım epidural normal Doğum yapmıştım.
Ftmemne Bahar55 sadece sezeryan 2600.doğum paketi 5 bin. Normal doğumu bilmiyorum malesef Geçen yıl detaylı ultrason yanılmıyorsam 180 tl idi, arkadaşım yaptırmıştı şu an bilemiyorum. Gidince tekrar sorar yazarım
Ftmemne Bahar55 yok gayet iyi cihazları. Önceden vakıf hastanesiydi ve en son model cihazlar alınmıştı.