TrkTgb 12+2deyiz bugün doktora gittim söylemek için erken ama %51 erkek %49 kız dedi yanılma payımızda olabilir dedi 🤔 hayırla sağlıkla gelsin minnoşlar..
Aysealty TrkTgb henüz daha cok minnak☺Yüzde 51de cok yüksek bi oran degil cnm bence 15te falan net öğrenirsin
Gunesimveben TrkTgb bna da doktorum ilk tahminde bulundugunda o haftalardaydim ve %51kiz demisti suan kızımı bekliyorum 29.haftadayim😊😊 saglikla sihhatle alirsin insalalh bebegini kucağına.allah gonlunden geceni hayirli eylesin
TrkTgb Aysealty demi bende öyle düşündüm çok yakın oranlar söyledi dur bakalım hayırlısı neyse o olsun hepimiz için 💕😊
TrkTgb Gunesimveben amiiin cümlemiz için inşallah. Hayırla sağlıkla gelsinler. Benim hissiyatım erkekti zaten bakalım hayırlısı olsun 😍🤰🏻😘