Sena36 bize doktor artık dönme ihtimali yok deni ek kadar az dedi boynunda kordon dolanık 2 kere çünkü. Ama normal durumda olup ameliyathaneye giderken bile dönen bebiş görmüş doktorumuz. Bide bu durumlar için masajlar var doktor kendisi yapıyor onları bi araştır istersen bebeğin dönmesine yardımcı oluyor doktor. Eskiden sezeryana çok tepkiliydim ama artık sağlıkla gelsinde isterse kırk parçaya bölsünler diyorum