Denizilemert maalesef ben de yaptıramadım 24+3 olduk bugün 😔 yaptırmak her zaman için iyi bi kuzenimin Doğum kanalına plasenta yerleştiğini diğer kuzenimin ciğer gelişimi geride olduğunu hep detaylı da öğrendiler bu nedenle Doğum yöntemlerini değiştirdi doktorları. Biri 2 normalden sonra 3. Çocuğunda sezeryan oldu bu sebepten. İnsan haliyle merak ediyor inşallah bi sorunları yoktur.