xbebek Evet kızlar cok arastırdım nedır ne degıldır dıe kımseden net bısı orenemedım soylr oluyo boyle oluyo dıe ama yaptırdım... Ben seker hastalıgı olan bır sulaleye sahıbım Ve evlenecegım zamanda bende seker baslangıcı vardı bunu doktoruma soyledım o testo yaptırmam gerektıgını soyledı Neden dedım dedıkı Eger sende şeker has.. Varsa dogum esnasında kan basıncın arta bilir ve bız bunu bılmezsek sana veya bebegıne mudehale edemeyız ve ölüme kadar sonuclar dogurabılır ama bız neye mudehale edecegımızı bılırsek sıkıntısız halledebılız dedı. Ben sonra 2 doktora daha gıttım ve ıkısıde aynısını soyleyınce tmm dedım yaptırdım pekı nedır bu seker testı Aslında hiçbirseymiş... Kızlar geceden suyu yemegı kesıyosunuz Sabah doktora gıdıp 1 kanı ac verıyosunuz daha sonra sızde 1 pet sıse su ıstıyolar o suya glikoz eklıyolar ve onu ıcıyosunuz 1 saat beklıyosunuz bu aradada bısı yemek yok ve sonra tekrar kan verıyodunuz He o su cokmu tatlı dersenız hayır emın olun daha tatlı seyler yıyıp ıcıyoruz tadınıda soyle soylıyım bıldıgınız Gazoz ve sadece asit yok bukadar ve bence bunu hepınız yaptırın hıc bısı yok AYrıca devlet hastanelerı yapıo
xbebek xbebek Sinem21 onu bende duydum ama bana kımse saat sormadı gece 12 de yemegı bıraktım sabah ılk kan 9 2kan 11 30 gıbı verdım
xbebek Evet once muayene rutın bebege sana kılona tansıyonuna bakıp alıyolar ama onlara bakmadan drek kan alanlarda var heryer bakmaya bılıyo
Sinem21 xbebek sanırım belli bir süre aç kalmak gerekiyormuş fazla aç kalınca yapmıyorlarmıs öyle bişey var mı?
ikinciprensimgeliyor Ben seker yuklemesine gidecegim gunun onceki gecesi saat 11 gibi kola ve cekirdegin dibine vurdum salak gibi.ve aclik kanim 106 cikti Megersem aksam 8 den sonra hicbise yiyip icmemek gerekiyomus
xbebek ikinciprensimgeliyor bana doktorum gece 12 ye kadar fazla olmamak sartıyla yıyebılırsın dedı 12 de bırak dedı Mesela o aksam bızım evde tatlılar vardı ama ben yukleme yapılacagı ıcın yemedım
xbebek Sevim43 bendede herkez seker hastası olmasına ragmen allaha sukur bısı cıkmadı sanada allah sıfa versın ıns hıc sıkıntı yasamazsın