DuyguKahraman11 Merhaba bayanlar sancılarım başladı yavaş yavaş ilk doğumum olcağı için gerçek mi değik mi anlayamıyorum normal sızlamalara göre birazdaha fazla ama aralıklarını hesaplıyorum sizce ? Sancı başlangıcı Başlangıç 19 02 Bitiş 19 ; 06 Sancı başlangç; 19 10 Bitiş 19 13 Gibi ilerliyor
Bulut74 DuyguKahraman11 biraz daha bekle kanaman falan yoksa, benim de öyleydi. 3 gün sonunda doğurdum. Sonuna kadar evde çek derim. Hastane ortamında sancı çekmek çok zor 😔🙄
DuyguKahraman11 RdvnMlkn kasıklarımda tam belimde değil de hemen karnımın yanında hissediyorum 39+2yim
DuyguKahraman11 Bulut74 evet bende öyle istediğimm için doktorum u falan aramıyorum gel diyecek çünkü 🤦♀️
Kahramanlar Sancın sık oluyor hastane yalın mı canım bir duş al çömel kalk birde acı eşiğin yüksek ise sancıyı az hissefebilirsin