Sumeyye07 Arkadaslar aılede seker oldugu ıcın daha 7. Haftamda seker yüklemesi istedi doktor sizce yaptırmalımıyımmm ????
Tugsem81 Sumeyye07 alahalla herkeze sorugorlar benımmde vardı ama hıc ole bır teklıfte bulunmadı ve hatta 28 haftalık oldum ıkı hafta once seker yuklemesı yaptırdım bısı cıkmadı
Mucizeemm Sumeyye07 çok şaşırdım canım benim de ailem de var ama erkenden istenmedi benden . Çok mu yüksek ailende ki şeker oranı?
Sumeyye07 Tugsem81 benım doktorum dırek yaptıe aılede uc kısıden fazlasında varmıs vs dedi gizli seker olabılır ailede varsa dedi 6.7 Haftada tekrar yaptırırsın dedi
Sumeyye07 Mucizeemm hayır canım sadece sordukları ailede seker var mı evet anne tarafımda var dedim doktorda dırek ailede varmıs seker yuklemesı yapalim dırek dedi sok oldum o ılerı donemde degil mi dedim 6. Ayda falan tekrar yapılıyor dedi