Ozgealk Arkadaşlar ilk hamileliğim ve 30 haftalığız bebeğimin karın bölgesinde 10 günlük bi gerilik var süt ve süt ürünleri et yumurta muz bu gibi şeyleri yeterince tüketiyorum ancak hala düzelmedi başka ne yapmam gerek ya düzelmezse diye çok endişeliyim😕
Aysefee Ozgealk bizim de öyleydi bi hafta gerilik vardı 37.haftadayız hala aynı ama kilo alımı iyi çok şükür oyüzden hiç bir sorun yaratmazmış,ne yerseniz yeyin değişmiyor genetik biraz da ama yine de her gün et ve süt ürünlerine ağırlık verin
Yasemincifci Ozgealk düzelir csnım 2 haftaya kadar normal karşılanıyor sıkı bir yeme düzenşyle yerine gelir
Nrcn02 Benim de bebeğimin karın bölgesin de iki hafta gerilik var bende o dediklerini çok tüketiyorum iki hafta sonra gidicem düzelir inşallah
Ozgealk Nrcn02 banada önümüzdeki hafta gel bakalım dedi canım inşallah bebişlerimiz normal haftasına döner 🙏🏻
Ozgealk Yasemincifci inşallah kilosu normal ama karın bölgesindeki gerilik niye anlam veremiyorum inşallah düzelir dediğin gibi
Yasemincifci Ozgealk benim bebeğimin kafası 1 hafta öndeydi 30. Haftada 2 hafta önde cıktı ama doktor bir şey demedi çünkü normal