Prensesannesi94 Kizlar 21 haftalıkken ayrıntılı ultrasona girdim girmez olaydim. Saglikli sekilde ilerleyen bebegimin hereey normal fakat nazal kemik kısa ölçüldü moralim cok bozuk
Ankara-06 Prensesannesi94 sizi ne kadar teselli eder bilmiyorum ama doktorum ölçtü boyunu daha sonra detaylıya girdim diğer doktor farklı boy soyledi
Prensesannesi94 Ankara-06 benimde ondan sonra tekrar baska doktora gittim oda olctu biraz kucuk ama sikinti oldugunu dusunmuyorum dedi ama kafam cok karisik
Ankara-06 Prensesannesi94 makina kul yapısı sonuçta siz morelinizi bozmayın aksine iyi olunki iyi olsun dua edin
Ankara-06 Ankara-06 söyle düşünün bence kız diyip2 hafta sonra erkek diyorlar bunları düşünün ordada iyice bakıyorlar üstelik :)