WebiHikiRufu Kizlar ben 11haftalik hamilegim.2hafta sonra Dr randevum var.ogrenmek istediyim Dr ense kalinligina baktiktan sonra mi ikili lazim diyo?ense kalinligi normal ciksa bile ikili vermek gerekiyor mu?
Nursemom0857 WebiHikiRufu canım 2'li tarama da hem ultrasonla bakılıyor, hemde kan tahlili yapılıyor. İki testin sonucuna göre değerlendirme yapılıyor. Yani bebeğinin ense kalınlığı fazla git kan ver diye birşey yok.