AsilveAnnesi Arkadaşlar sol elimde uyuşma elektrik çarpma gibi bir his oluyor iki gündür 30 haftalik gebeyim. Bu neden oluyor bilmiyorum bu durumu yasayan var mi cok endiselendim
RdvnMlkn AsilveAnnesi el ve ayagim uyusuyo son haftalarda normal diyolar bnde 29 haftadan beri cekiyorm
Tugcehar87 AsilveAnnesi bende 28 haftalığım kalp krizi geçiriyorum sandım geçen gece bende de var sol kolum uyuştu
AsilveAnnesi Tugcehar87 canim dun gece ödüm koptu inan bende kalp krizi geciriyorum sandim Allahim bebegime ne olur bana bisey olsa gibi düşünceler falan vala icimi rahatlattin Allah razi olsun 😏
Tugcehar87 AsilveAnnesi yok yok bizde telaş yaptık ama normalmiş telaş yapma neneme döndüm iyice gece uyurkende oluyor artık kollarım uyuşuyor hep korkma