Mutire bende de dün oldu. telaşlanma sakin ol. zaten progestron kullanıyordum doktor 2ye çıkarmamı söyledi ve coraspin kullanıyordum onu da atma dedi. ama doktorunuza mutlaka danışın arayın ulaşın. durumunuzu birebir bilen o. ve ayaklarımı uzatmamı söyledi dinlenmemi söyledi . siz progeston kullanıyor muydunuZ?